BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 12, 2010

MAMA....besar mana saya sekarang.....

Mama....besar mana saya sekarang.. Dalam dok sibuk-sibuk cari info tentang jus kurma, terjumpa plak ngan dialog si kecil ni....comei sangat-sangat....dialog si kecil ni dipetik dari ratuhati.com.....

"Alhamdulillah...saya berjaya melalui fasa 4 minggu.."


" Masa ni....mama saya tak sedar lagi pun yang saya dah hadir lam peyut mama...."

"Mama dah wat pregnancy test.....yeah..akhirnya mama dah tau saya dah ada dengan mama..."


"Minggu ni mama sakit kepala sangat-sangat...kesian mama..."


Fasa Minggu lain...kena tunggu....... :-)
"
"
"
Okay....nih fasa seterusnya..lambat sikit nak update...taktolaa apa yg dipikirkan lam mindaku kan
Genap 2 months.....alhamdulillah..no morning sickness at all..

Mama just rehat2.....menghitung hari nak bawa permata hati kat dalam peyut ni untuk 1st check up

Keletihan setiap hari bertambah....jalan sikit ja mama dah mengah2..




Mama banyak rehat n juga kuat makan untuk saya...jangan lupa susu tau mama
Yeah...dah masuk 3 months....dah abih pun trimester 1st...mesti mama hepi jer kan.. :-)


0 comments: